Surprice-trip!

Igår tog jag med Tim på en liten trip. Sneaky som jag är så har jag länge, länge planerat detta påhitt. I lite drygt en månad faktiskt... Utan att han fått reda på mina planer. (eloge till mej själv, plus andra inblandade)

Jag tog med honom till Stockholm för att se In Flames (även Trivium, Ghost, Rise to Remain o Insense). Samt övernattning i Hässelby strands finaste o minsta lägenhet.

Men.... När vi kom hem till min far, som skulle passa barnen, var min lillasyster där. Ajaj. Cim = Trubbel. Alla visste ju att Tim inte skulle få veta något. Alla utom Cim.... Så på 2 minuter hann hon försäga sej. Haha! Bara Cim kan göra sånt ;) (love you)

Tim vart iaf sjukt glad över mitt initiativ o hängde gladerligen på roadtripen som förde oss till den stora stygga stan.

Fick skjuts av bästaste Mickis till Globen, så vi skulle slippa köra hem till henne på natten. Göttans!

Är helnöjd som vanligt med spelningen. In Flames blir tammetusan bara bättre o bättre! ♥ "Sounds of a playground fading" o "Where the dead ships dwell" va underbara. Mmmmm!

Trötta o lite småfulla tog vi oss sakta men säkert in till stan för ett mål mat på gyllene måsen kring ett-snåret, för att sen åka vidare mot våran övernattningslägenhet.

Mycke roligt får man se en fredagnatt på tunnelbanan vill jag lova, men de tar vi imorrn... ;)

Tack Mickis för att vi fick krasha hos dej, tack pappa o Fia för att ni hade kidsen!
Ni är bäst! ♥


El grande finale: Take this life!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va kul! Vilken härlig utflykt:-) avis :-p

2011-11-20 @ 09:03:08
Postat av: Mickis

TAck själv för finbesöket! =D Får göra om det snart igen!

2011-11-22 @ 05:33:38
URL: http://msomimicaela.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0