Mjöööölk!!

jsnl-'ölÖ.**:..'...c
- Hälsning från Devin. Tror ni han vill ha öl? Eller vad menar han?

Mjölken är redan slut till kaffet. Jag vill bara avlida. O jag vägrar sjunka så lågt som att gå till grannen o be om lite mjölk. De gör jag bara inte. Jag hade en kompis här i byn en gång i tiden, henne hade de varit okej att fråga. Likaså Johans mamma, men hon jobbar. Så jag får bli utan kaffe idag. Fick ju en kopp iaf. Te kan ju oxå vara gott?!

Här är vi fortfarande sjuka. Blä! Jag vill uuuut! Ut o röra på mej. Ta med barnen ut o leka. Bara gör nånting. Både jag o barnen blir ju tokiga av att bara gå runt o trampa här inne. Snart börjar vi väl prata med väggarna?

Bjuppar på några sjaskiga bilder på mej o Devin från nu på morgonen. Enjoy...





Snygga som få... Hmm...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Aw, fina bilder :D



Sv, ja de tog sin tid innan jag la upp bilder med, nu tog jag bort ansiktet för då känns de mer "öppet". Men när man ser skillnad blir de roligare att lägga ut =) Sen brukar inte jag ta åt mig om någon snackar heller :P



HAHA, du får nog komma hit på kaffe då, är nog de som är ödet :D Tyvärr inga brownies eller något stort skafferi ;P

2011-03-02 @ 09:24:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Jag tror han försökte skiva Jävla Snö :) Och jag håller med honom :D

2011-03-02 @ 10:20:52
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0