Min träning o mat...

De är någon (du får gärna sluta vara anonym, jag bits inte) som undrar hur jag äter o hur jag tränar. Så jag tänkte att jag skulle försöka förklara det...

Träning: Noll. Null. Finns inte. Just nu tränar jag inget alls. Ibland händer de att jag gör några armhävning o situps medan jag leker med barnen. Annars finns de inte direkt någon tid för träning just nu. Men förhoppningsvis ska de bli bättre på den fronten. Ska försöka mej på att börja jogga/springa inom en snar framtid. Nu går de ju att vara ute o gå igen utan att halka o slå ihjäl sej :)

Kosten: Oftast äter jag ingenting. Dagens bittra sanning. Min sambo är inte alls glad på mej. Fast han vet ju inte allt. Han jobbar ju under dygnets flesta timmar o är då inte hemma... Men om/när jag äter så äter jag gärna något slags kött/kyckling o en massa grönsaker. Ibland sås till de. Alltså lite LCHF:aktigt. Några gånger i veckan äter jag även bars, alltså sånna där måltidsersättnings barer. Naturdiet minchoklad är min favorit, och apelsin/choklad. Mums! Annars lever jag på kaffe o luft. Funkar bra för mej...

Varför jag inte kan/vill äta tänker jag inte skriva om nu. Men de har sina orsaker.


(detta levnadssätt är alltså inget jag rekomenderar till någon, om nu någon skulle få för sej de)

Hoppas de va till någon hjälp o svar på dina funderingar...

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Så du tränar inget och äter inget? :)

2011-03-24 @ 13:46:28
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: eriika

men kvinna, hoppas du hittar "matlusten" snart igen! inte okej att inte käka nått.. kroppen och knoppen blir ju alldeles förslappad. dock äter jag typ ba 1-2 ggr om dagen oftast. men jag är inte så aktiv heller :P

2011-03-24 @ 15:25:26
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh fina du! Du måste äta, då kommer du orka mer. Man ska såklart inte äta för mycket och vill man gå ner i vikt på bästa sätt gäller det att äta ofta och lite tror jag.



Kram!

2011-03-24 @ 16:59:17
URL: http://happilyeverafter.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0