Världens bästa kompis!

Våran diskmaskin har varit trasig sen i fredags. Vilket inte har varit sådär jätteroligt... Med 4 personer i familjen blir det ganska mycke disk. O handdiska är tammetusan de tråkigaste som finns. För att inte tala om tidskrävande o låter illa (vilket inte är bra när man har småbarn som sover i tid o otid)

Men idag kom våran kompis Johan förbi hux flux, som en räddare i nöden. Jag bjöd in honom på kaffe, o frågade om han kunde något om diskmaskiner. Vilket han egentligen inte kunde sa han. Men han tog en titt iaf. O lagade den!!! Fy fan vad underbart!! Tur man har bra vänner, när man har en "mindre bra" sambo. O med mindre bra menar jag alltså att han inte får så mycke viktiga saker gjorda. Annars är han en underbar männsika....

Jag är så sjukt lycklig över att ha en hel diskmaskin, o en vän som Johan!!

(o Tim behöver ju inte få veta att de va Johan som lagade den, den äran tar jag åt mej, haha)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad synd att din karl inte gör ngt, eller försöker :(

Skönt med en lagad diskmaskin och ta åt dig äran, de hade jag gjort ;)

2011-06-14 @ 17:14:14
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0