Vilse i pannkakan.

Inte alla indianer i kanoten. Inte alla knivar i lådan. Kocko! Dum.

Ja, så är de. Idag är jag heeeeelt lost! Jag vet inte vad de är med mej, men huvudet tycks inte riktigt vilja sammarbeta... Idag när jag skulle hämta kläder i torktumlaren öppnade jag frysen i hopp om att hitta ett par byxor att sätta på mej. Fel fel fel! Jag har även känt mej full typ hela dagen. Inte heller så bra kanske, med tanke på all bilkörning dagen har innehållit... Men jag höll mej på vägen, krockade inte o körde heller inte på någon/något.

De senaste sprattet mitt huvud spelade mej va nyss. När jag skulle borsta tänderna. Då tog jag fram tandborsten o sträckte den mot handtvålen o tänkte ta en sträng tvål på borsten. Neeeeej! Vad håller jag på med? Tandkräm är rätta melodin ju! Inte tvål... Fast den kanske smakar ganska gott ändå? Den lukar iaf typ fruktsoda...

Nu ska jag sussa, o förhoppningsvis vakna upp imorrn som en pigg o bright människa.
Wish me luck... ;)


En kvinna med för lite IQ.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha, Millis då. Det finns bara en förklaring - det är SÖNDAG!

2011-01-23 @ 22:46:31
URL: http://gothica.blogg.se/
Postat av: Emmy



Hjulet snurrar men hamstern är död :)

2011-01-24 @ 08:53:50
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0