Soppa till lunch.

Halloj!! Har precis druckit min lunch. Idag testade jag äntligen en soppa från Modifast. Testade choklad idag. Den va faktiskt ganska god, kors i taket! ;) Jag värmde den, så den skulle bli mer som varm choklad. Gjorde så med Cambridge oxå förut. Så den tänker jag äta igen iaf. Skönt o hitta något som går ner utan att få spykänslor... O stooort plus till att den inte hade den där äckliga bismaken, som dom flesta pulverditeterna annars brukar ha.

Igår när vi badade upptäckte jag något kul. Mitt badlinne (tankini heter de ju, men vem vet vad de är??) satt skitlöst!! I somras satt de som ett korvskinn. Shortsen satt väl normalt typ. Som dom ska sitta. De gjorde dom absolut inte i somras, så satt dom mej som tights på låren, o vid höfterna ska vi inte ens prata om. :S Men nu satt dom alltså bra! Helt jätteroligt! De är ju sånt som är roligt när man går ner i vikt. Belöningen...

Men.... Nu är alla mina byxor för stora! :O Dom åker ner under arslet när jag går upp för trappen typ. Måste hålla i dom. Kanske borde använda skärp? Men hur snyggt är de? För en månad sen köpte jag 2st nya par byxor. De är på tok för stora nu :( Ett par va visseligen stora från start. Så ett par är oanvända o ett par är använda en gång... Någon som vill köpa dom? ;)

När jag kommit ner lite till ska jag på byxshopping.... Då MÅSTE jag på byxshopping, rättare sagt...

På onsdag är de vägning. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att märka resultat :)

2011-01-30 @ 20:38:12
URL: http://viiii.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0