Nytt liv.

Först o främst: Grattis till min syster Cim, som idag fick sitt efterlängtade körkort! Du är bäst!!

Jo, nu är de ju såhär... Som jag skrivit förut. År ska bli ett bättre år, bättre än 2010, bäst! Jag känner mej sjuuukt peppad! Nu jävlarimej ska jag ta tag i all skit!! Jag mår inte bra. Så enkelt är de. De är dagens sanning. MEN jag ska göra nånting åt de. De gjorde jag inte förra året. Jag har mått dåligt länge, båda fysiskt o fysiskt. Men nu ska jag alltså bli frisk.

Jag ska till läkaren idag, o undersökas mer. O förhoppningsvis får jag reda på felet. Jag vill inte vara så yr så att jag svimmar varje dag. Nu ska jag bli frisk!

Jag ska ta kontakt med en psykolog. Prata av mej. Bli att må bättre. Jobba med mej själv. De får bli nästa veckas projekt. (att kontakta alltså...)

Jag ska bli nöjd med mej själv, på alla plan. Även de yttre. Och ska därför klara mitt mål att gå ner (numera) 11 kg, i år. Kanske lite långsökt. Jag borde kunna klara de snabbare, men vill inte faila totalt, så därför ger jag mej själv året ut för denna uppgift.

Idag ska jag även träffa en människa, som jag egentligen inte har träffat sen december 2009. Vi hara bara setts några gånger, o typ hejat på varandra. Men idag ska vi alltså träffas, fika. Är nervös till tusen, men samtidigt ser jag fram emot detta. Får se vad som händer o sker helt enkelt... Vi kanske börjar slåss? ;)

Jag ska även ta tag i alla mina realtioner. Familj, sambo o vänner. Allt ska bli bättre. Japp. Kanske har för stora krav/mål, men nej, jag tycker allt är fullt realistiskt.

De är de jag måste/ska göra för att få ett bättre liv. För att må bra igen. För min, Tims, o mina barns skull.

Heja mej! Nu kör vi!!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Heja Milis! 2011 kommer bli det bästa året!

2011-01-20 @ 10:49:59
Postat av: eriika

heja dej :D

2011-01-20 @ 18:53:01
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0