Min bästaste eftermiddag.

Go kväll!
Idag har jag haft sådär fullt upp igen... Haha!
Åkte hemifrån vid 3 till vårdcentralen. Hittade inga fel idag heller... Men nu ska jag iaf få träffa min riktiga läkare nästa gång. Han va dock på resa just nu, o kommer inte hem förrän om två veckor. Så jag får vackert vänta. Underbart! (se ironin...)

Efter VC åkte jag till Ludvika för en date med Maria. Vi gick till Engel o fikade lite. Eller ja, lite o lite. Typ två timmar ;) Jag hade väldigt trevligt! Vi kan verkligen prata om allt! Så himla skönt. Hon är bland de bästaste ♥

Fikat mitt. Satans gott. Måste skaffa fram recept på de.

Efter fikat gick vi ett varv runt den stora stygga stan innan vi skiljdes åt. Jag åkte o handlade mat, o hon traskade hemmåt.

Handlade massa mat. Guuu vad jag älskar mat! Haha! Dom har 10kr vecka på MM, så jag passade på att handla typ... allt! Tycker inte om att bara ha en maträtt att välja på när man ska laga mat. Jag vill kunna äta de jag är sugen på helt enkelt... ;)

Nu ska jag sussa. Riktigt gott ska jag sova. *pikar barnen, som inte ens kan läsa detta, men ändå*
Har varit vaken sen strax innan 5. Vet inte vad jag går på för energi nu. Muse kanske?
Är också något av de bästaste just nu. Jag vill bara ut o springa. Eller iaf gå. Men kan inte. De är för halt här i byn. Jag skulle bara trilla o dö. Typ...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh den där kakan såg ju farligt god ut...........

2011-01-18 @ 08:29:55
URL: http://jannicaaenneby.blogg.seJ

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0