Dag 8 – Ett ögonblick.

Skriver detta nu, eftersom jag inte orkade igår kväll... Ikväll är rubriken "Min tro"....

Ett ögonblick. Vad skriver man då? Jag kan skriva om ett ögonblick av lättnad o lycka, på samma gång.
De va när Levis kom till världen. Fort gick de oxå. Kl 21:14 den 19 maj 2010 föddes våran lilla Levis. Helt blå o slemmig. Men ändå världens mysigaste. Jag kommer ihåg att jag grät. Jag va så lycklig! Jag sa om o om igen, jag är så glad att de är över nu. Och så va de verkligen. Jag va så glad att den där helvetesgraviditeten va över, och att Levis äntligen kom ut, så vi fick se hur han såg ut. Och de va inte alls så farlig som jag/vi hade föreställt oss. Vi hade ju dessutom fått höra att han skulle eventuellt ha dubbelsidig spalt två veckor tidigare. Men de hade han inte. Vilken lycka!! Han va så liten o söt. Helt hjälplös, o bara jättego. Min oro försvann. Jag va så himla lycklig. Äntligen va våran lilla kille här, o äntligen va graviditeten över.

Ett av dom bästa ögonblicken i mitt liv faktiskt. O mest minnesvärda :)
(Devins födsel är såklart oxå ett kärt ögonblick...)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0