Dag 6 – Min dag.

Blev väckt kl 6 av Levis som sken som en sol. Dags att kliva upp alltså...
Va uppe med honom o roade honom tills Devin o Tim vaknade, ca kvart i 8.
Gick o la mej igen, Levis hade somnat igen.
Gick upp o tog hand om Levis medan Tim skjutsade Devin till dagis, strax innan 9.
Tog en kopp kaffe o kikade runt på nätet, Tim o Levis åkte till Gränges.
Gick o la mej för att vila lite, typ halv 11. Gick upp halv 12, för då kom killarna hem igen.
Lagade mat. Korvstroganoff o ris. Gött!
Sa hejdå till Tim som åkte iväg o jobbade strax innan 1.
Hämtade Devin på dagis kl 2.
Försökte roa en trött Devin medan Levis sov middag.
Matat Devin runt 4, Levis åt en portion gröt kring 6. (stooooort!!!)
Matade Levis igen halv 7. Försökte roa Devin tills de va läggdags.
Gjorde Devin iordning för säng, la honom strax efter 7. Levis somnade några minuter efter de.
Devin vägrade somna o skrek o lekte o härjade i sängen. Väckte Levis några gånger.
Jag fick psykbryt o ville dö. Men dog inte.
La Levis på soffan, så han skulle få sova ifred.
Lagade lite mat till mej själv. Snabbmakaroner o "tyska korvar".

De vart tyst från Devin kring kvart i 10 (!!), så då pustade jag ut, o bar sen upp Levis till hans vagga.
Åt min kalla mat. Duschade. Bloggade. Nu återstår bara sömnen...

God natt. Förstår någon om jag är slut som människa?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0