Filmkväll!

Idag sviker min karaktär mej helt! Skyller på röda veckan tror jag... Jag har dukat fram med chips, marabou mango o noblesse. Får se hur mycke skit jag proppar i mej :S Men de får bli som de blir. Jag har skött med duktigt i flera flera veckor nu. Så nu unnar jag mej lite gottis... Får springa bort de i vår ;) Då j-lar SKA jag kunna springa!!

Jag o Tim ska se Big Daddy nu. Har sett den flera gånger, men aldrig slutet, haha! Får se om jag orkar vara vaken idag då...

Imorrn funderar jag på att dra in till LA o simma lite. Skulle vara skönt... Får se vad som sker. Om nu Devin ska vara på dagis imorrn eller inte. Han har hostat lite idag :/ Vill inte ha sjuka barn!!!

Go kväll på er!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0