Bakar.

Japp. Jag håller på o baka lite, inför morgondagens kalas. Rocky road brownies fick de bli. Har bara smakat de en gång, o då va de himelskt iaf. Hoppas att mina oxå blir goda. Kommer jag aldrig kunna ta reda på. Men jag har ju en testpanel för de oxå, så de blir ju bra, haha ;) Om dom blir bra lägger jag nog upp receptet här i helgen...

Funderar på vad man ska hitta på för skoj resten av dagen. Kanske åka in till stan. Skulle behöva handla en födelsedagspresent eller två. Fia fyller år imorrn, o Tim på torsdag...

Vad ska ni hitta på för kul i helgen?

Kommentarer
Postat av: eriika

jag ska se på när tobbe lägger in nytt golv i köket, där han just tapetserat i 3 dagar (med många långa bittra pauser).. det blir sjukt spännande :D

2011-02-12 @ 08:37:35
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0