Känner mej lite trött.

Ja, jag vet att jag använder bloggen för att klaga lite väl mycke nu, men vad tusan... De är så jag funkar.

Imorse gick vi upp kl 6... Som vanligt... O jag va tröttare än vanligt. Så trött så att jag t.o.m somnade sittandes med Levis i knäet o en kopp kaffe i handen. Min tredje kopp kaffe dessutom. Måste börja priotritera sömn känns de som... ;p Ikväll lovar jag mej själv att gå o lägga mej i tid. Typ kl 21. Punktum slutum! .

Nu är de nog dags att börja med maten tror jag. Pasta med bacon- o broccolisås har jag tänkt idag. Lite av en favoriträtt här...

Ha en fin dag alla pigga mörtar där ute!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men är de inte skönt att ha sitt eget lilla ställe där man faktiskt får klaga och beklaga sig precis hur mycket man vill!? Man tvingar ingen att lyssna utan det är upp till dom själva att ta del av det eller inte, ingen som kan gnälla över det ;-)



Blogg är ju en öppen dagbok, och i dagbok skrivs det om allt...



Kram

2011-12-05 @ 18:58:59

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0