Trött till tusen.

Goddagens! Idag gjorde jag alltså första dagen på jobbet. Gick bra tycker jag. O de tror jag att min brukare oxå tyckte. Han sa hela dagen att han tyckte om mej ;) Imorrn börjar jag kl 7, så jag måste åka hemifrån 6:20, känns liiite segt. Men vad tusan... It's a job! Jag är glad ändå liksom. Jag har ett jobb! Tjohoo!

Annars har de nog inte hänt så mycke idag. Devin hade tydligen saknat mej idag när jag va borta. Han saknar även sin faster, haha! Imorse innan jag åkte satt vi i soffan o myste lite, o rätt som de va så sa han:
- Pickis (Mickis), bilen. Tut tut!
Hahaha! Så jäkla söt han är! Även nu ikväll har han pratat om henne. Mickis o bilen. Tror han gillar hennes lilla guldiga golf...

Nu måste jag pallra mej i säng. Tidigt morgon imorrn...

G u t e n   N a c h t !

Kommentarer
Postat av: Mickis

Naaaaaaw Gullkillen! =D

2011-04-26 @ 22:04:40
Postat av: Jannica

Skönt det gått bra :):)

Lycka till imorgon med. :D

2011-04-26 @ 22:16:49
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0