Pustar ut en liiiten stund.

Hej hopp! Här är de full fart. Jag har stått o bakat hela förmiddagen. Men nu är allt klart iaf :) 100st muffins blev de, varav 20st cupcakes... Hoppas dom blir nöjda. Dom ska alltså säljas på ett café här i närheten.

Nu ska jag ta mej en välförtjänt kopp kaffe, o sen sätta igång med nästa projekt. Dom ska fira Devin imorrn på dagis, så jag måste baka lite som kan han ta med o bjuda barnen på ;) Tror de får bli rainbow cupcakes med banansmak. De borde gå hem hos småttingarna! Eller vad tror ni?

Snart, snart, snart ska jag skriva om något annat än bakverk. Sorry! De är mycke bakande nu bara ;)
I helgen ska jag göra en snopptårta! Den ni! Haha!

Ha en bra eftermiddag! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men inte fyller jag år ihelgen heller?

2011-04-05 @ 14:16:03
Postat av: Mickis

Men va? Har du bakat som ska säljas på café? Men gud vad kul Milis! Nu går det ju åt helt rätt håll, snart har du dig ett jobb! Grattis, du är värd att få sälja dina bakverk på café, du är så duktig!



Angående snopptårtan så hoppas jag att du enbart kommer använda fantasin, jag vill inte veta av att du modellar av en riktig du har till hands, förstått! =0p

2011-04-05 @ 14:46:00
Postat av: Jannica

Jag gillar när du skriver om det :D Lycka till nu vännen, håller tummarna :).

2011-04-05 @ 15:12:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0