Mvc imorrn!

Yepp. Imorron är de (äntligen?) dags för att nytt besök hos Mvc. Brukar inte se fram emot dessa, men den här gången vill jag faktiskt dit... Inte för att visa upp att jag slarvat som tusan med mina järntabletter (äter däremot mina kalktabletter desto bättre) utan för att få veta om lillebror fortfarande ligger i säte. Den frågan snurrar ofta i mitt huvud. Skönt att få igång en "process", om de skulle vara så. Jag vet att dom små liven kan vända sej typ närsomhelst, men ligger han fel så tänker ju inte jag vara sen med att pucha för snitt. Så de så!

Nu måste jag försöka få lite sömn. Fika med Marika väntas oxå imorrn. Me like!!

Kommentarer
Postat av: oli & luc

vilken söt blogg!

2010-03-30 @ 01:44:04
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Fast dom brukar väl försöka vända bebisarna också, inne i magen?

2010-03-30 @ 09:11:27
URL: http://jinxan.se/blogg

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0