Hej hopp!

Nu är vi hemma igen! (okej, har varit de ett tag...) Hemma är alltså hemma hos Micaela i Hässelby Strand. Skönt! Mitt mellanparti slutade sammarbeta någonstans mellan drottninggatan o kungshallen... Illa!

Idag har vi mest strosat runt o kikat. Är panka  alla tre, så tyvärr blev de ingen shopping. Försökte hitta något fynd på Lindex, där jag har presentkort, men där fanns ju bara skit. Eller fina saker i fel storlek. :/ Sen gick vi o åt. Älskade, efterlängtade kinamat!! Soooom jag längtat!


Devins första tur med T-banan :)


Maaaaaaaat <3


Mickis, Tim o Devin på väg hem.

Sen mötte vi upp Anders, Mickis DATE. O fikade med honom på Café La Rose. Myyyysigt ställe med stooora semlor ;) O efter att ha setat där ett tag går ett ljus upp i våran huvuden. Två bord bort sitter ju småflickornas nya idoler. Eddie o Rabih, från Idol. Inte illa. Vi vart heeelt till oss! (NOT!!) Men andra kanske blev. Vad vet jag... Jag tycker att den ena av dom låter som en tjej när han sjunger. (nämner inga namn... *börjarpåR*HOST*

Sen släpade vi oss till tunnelbanan o åkte hem igen. Viiilken dag va?? Jag har haft en bra dag iaf. :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0