Orolig mamma mu...

Sitter o tar de lugnt. Fick en värre natt inatt än igår. Fy fan! Devin vaknade kl 3, jag hade inte ens lyckats somnat då, o skrek halsen av sej i ungefär en timme. Inget dög. Han bara skrek. Skitjobbigt. Så då fick han ligga mellan oss. Strax efter 4 blev han tyst o somnade om. La då tillbaks han i hans säng o försökte själv somna, vilket inte gick sådär jättebra... Vet inte när jag somnade. Så jag är typ gristrött idag o gick upp ur sängen runt 12. (Tack älskling)

Och fast jag tagit de lugnt idag (Devin sover middag o har gjort sen jag gick upp) har jag massa sammandragningar o ibland förvärkar. Ska de verkligen vara såhär? Eller har jag själv satt mej i den här sitsen? Kan all min oro, irritation o innre stress gjort att de har blivit såhär? De skulle ju vara en sak om jag stressat runt en hel dag på stan. Men nu? Nu har jag ju bara legat o setat hela dagen...

Hoppas verkligen de inte är något (mer) knas på gång. Jag orkar inte...

Kan någon vara gravid åt mej?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0