Hemma!!!

Nu är vi hemma. Eller ja, vi kom faktiskt hem sent igår ikväll. Läkarna tyckte att Levis va så duktig på att äta så dom tyckte vi kunde åka hem. Väldigt nervöst må jag säga! Då hade han ju bara ätit 2 gånger, på nästan en vecka. Men de går bra iaf. Nu äter han nästan lika stora portioner som vanligt. Jätteskönt!! :D En sak mindre att oroa sej för...

Killen sov även hela natten. Trodde de skulle vara helt kört på den fronten nu igen. Tur att jag hade fel ;)

Idag är de massa som behövs göras. Jag har ju missat en hel veckas julstök! Huvva!! Så idag har jag o Tim beställt dom sista julklapparna. Eller ja, sista o sista... Vi har några kompisbarn o köpa till kvar. Men de löser sej nog... Imorrn ska jag o Lena ut o letra julgran. Får se om de går bättre i år än förra året. Haha! Då fick vi pulsa i snön i flera timmar, o allt vi hittade va ett par skitgranar.

De här med julbak känns ju ganska viktigt för mej. Men hinner jag? Hmm... Tveksamt. Vi får se. Jag skulle vilja hinna göra knäck o typ lussebullar. Eller åt minstonde cupcakes. Juliga cupcakes. De blir nog bra.

En julskinka skulle oxå sitta fint. O lite annan julmat.

Får se hur de går för mej... Städa behövs oxå... Bläääääää! Magkatarr, here I come!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0