Försöker...

Ja, försöka duger ju... Men jag bloggar jättemycke faktiskt. De gör jag. I mitt huvud. Jag bloggar hela tiden i mitt huvud, om olika saker jag har o skriva här. Men tyvärr är de något som hindrar mej från att skriva ner allt. Skumt!

Jaja. Hur som helst. Jag mår okej. Vi är okej.

Idag vaknade jag av att jag hade så ont i magen att jag knappt kunde andas. Woopidoo! Lyckan va total! Trodde nästan jag skulle dö. O Tim låg fortfarande bredvid mej, trots att han börjat jobba för länge sen. Så han fick bli hemma idag o ta hand om mej o Devin. De va snällt gjort!

Så idag åkte vi till Tims jobbarkompis, Björn, o drack en kopp kaffe o tjåla skräp. Sen drog vi till syster Cimmie. Har aldrig varit hemma hos henne. Piiiinsamt, men sant... Dom hade de mysigt tycker jag :) Kanske lite litet för två, men mysigt! Sen åkte vi till Jimmy o hämtade lite växter till akvarierna.

Nu på kvällen har vi bara varit hemma o försökt ta de lugnt. Går sådär :p Men men. De är väl så ibland...

Nu ska jag skörda på min farm. Sen sova tror jag... Hej o hå!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0