Känns som söndag... O fredag.

Jepp. Idag är en sån där knasdag. De känns som söndag idag, för att Tim börjar jobba igen imorrn, vilket jag tycker är piss! Samtidigt har de varit en sån bra dag så man skulle kunna tro att de är fredag. Har varit hos Björn o Ullis o hälsat på. Roligt som vanligt. Tim är jämt så taskig mot Björn. Men kanske inte helt obefogat... Humm?! ;)

Sen åkte vi till Mats o Frida (Tims bror+tjej). Dom hade tidigare sagt att dom gärna ställer upp som barnvakter om de behövdes någon gång. Så då bestämde vi oss för att gå på bio ikväll. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Bra film. Likvärdig med de två tidigare Millenium filmerna. MEN jag läste boken (okej, lyssnade) innan denna film, så de vart helt fel i mitt huvud tyvärr... Man visste för mycke. O så va för mycke borta osv... Tråkigt! :/ Men så otroligt skönt att få vara lite ensamma. De händer inte allt för ofta faktiskt. Tror vi har haft barnvakt typ 4 ggr sen Augusti. Om man räknar med denna gång alltså... Näe, mer barnvakt tack ;) Man blir så mycke piggare av sånt!

Nu ska jag försöka sova. Är astrött. Som vanligt. O jag kommer säkert ångra mej inatt när Devin härjar att jag suttit vid datorn nu ikväll. Men de får vara som de är...

Hej o Hå!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0