VA? :O Kan JAG blogga igen?

Kan ni förstå min frustration över att inte kunnat blogga i över ett dygn? HEMSK!! Jag har varit sååååå arg (o lite ledsen...) Men nuså, nu kanske de funkar igen alltså...

Idag har jag gått o blivit rikskändis. Mer om de längre ner. Vi har varit till Uppsala o tillbaks idag med Levis. Han hade återbesök på Akademiska idag. 3 minuter tog det. Sen fick vi åka hem igen. Liiiite surt faktiskt, då de tar en hel dag för oss att åka fram o tillbaka. Men men. Vi har iaf haft en bra dag. Vi tog oss en glass i det gröna i solen innan vi gick in på sjukhuset. Skitmysigt! :)

Påvägen hem åkte vi förbi det nyöppnade IKEA:t i Västerås. Levis vart lägligt nog hungrig just där i krokarna ;) Vi såg dock inte allt. Men de vi såg gillades. Längtar tills vi åker dit "på riktigt"...

På vägen hem lyssande vi på Christer, på P3. Dom pratade om tankspriddhet idag. Som jag kände mej träffad. Klart som tusan jag skulle SMS:a in om min leta-efter-byxorna-i frysen-händelse. O döm min förvåning, dom gillade det så mycke att dom ringde upp mej o bad mej berätta om det i radion. LIVE! Snacka om nervöst! Haha! Att prata med mina idoler, Morgan o Christer, live, i radio. Inte dåligt! ;) Nu har jag en sak jag kan bocka av på min "att göra innan jag dör"-lista. Komma med i Christer. Tjohoo!

Bra dag alltså... Någon som hörde mej? :O

Kommentarer
Postat av: eriika

leta upp klippet och lägg upp! :)

2011-05-10 @ 10:16:34
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Tobbe

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=3130



9e, tid: 00:40:40 in i klippet som börjar 14:02

2011-05-10 @ 22:41:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0