Äntligen :D

Igår kväll fick jag ett ryck o vägde mej. Va helt säker på att jag skulle gått upp i vikt sen senast jag kollade efter (vilket va för typ 3 veckor sen) Men jag hede fel! Vågen visade 59,6kg. Jag har alltså äntligen kommer under 60 stäcket! Tjoho! Lycka! Fattar inte hur de gick till, men de är väl egentligen skit samma. Vågen pekar åt rätt håll ju...
Har gått ner 2,4kg sen sist jag uppdaterade om vikten alltså.

Undrar när jag ska bli nöjd bara?! Jag är ju redan under mitt "drömmål" med några kilon... Hmm.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åhh vad roligt Emilia!! 59.6 är väl egentligen alldeles lagom för dig?! Eller? :) <3

2011-05-21 @ 09:05:09
Postat av: eriika

grattis till att komma under de magiska och omöjliga 60strecket, kanske finns det hopp för mej med!? :D

2011-05-21 @ 09:44:06
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Jannica

Yejj :D Näääääää nu räcker de väl :O Annars kommer du inte väga ngt alls ;P

2011-05-21 @ 10:42:41
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0