Veckans vägning!

Halloj! Blogg.se strular nå så kosmiskt idag, så först nu har jag lyckats komma in o kunna skriva lite...

Sista vägningen för min del, på ett tag, skedde idag. Jag har inte alls gått på någon diet, o ätit alldeles för mycke gott, sött o fett. Dåligt! Men jag tror att jag behövde de... Nu ska jag skärpa mej o äta nyttigare, oftare o röra på mej mer. Peppad! Funderar på att köpa mej en crosstrainer eller liknande, så jag kan träna hemma. Kommer inte iväg så lätt hemifrån längre ;) O ut vill jag faktiskt oftast inte gå, för att de är så förbannat halt o kallt ute. Längtar till våren, som jag sagt tuuusen gånger snart.

Anyway. Denna vecka - 0,2 kg. Ingen stor förändring, men alltid något. Bättre än ett plus. Så snart är jag tillbaks där jag va för 2 veckor sen. Seeeeegt! Jaja. Man kan inte stressa fram bra resultat.

Veckans siffror, de inom perentes är siffror sen 2 jan.
Vikt: 64,6 kg. - 0,2 kg.
Mål: 62 kg.

Byst: 0 cm ( - 8 cm)
Midja: - 1 cm (- 11 cm)
Mage: - 2 cm ( - 15 cm)
Lovehandles: - 2 cm ( - 14 cm)
Höft: - 1 cm ( - 10 cm)
Lår: - 2 cm ( - 4 cm, sen 9 feb)

Helt klart nöjd ändå... Jag lyckas ju bli mindre, o de är ju målet. Vågen är ju egentligen bara "något ont".

Men nu tänker jag inte väga mej veckovis längre, utan nu får de bli 1 gång i månaden typ...
Så kika efter nya mått o vikt 1:a april. Då SKA de tammetusan vara vår ;)

Dagsformen...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Bra jobbat söto =)

2011-03-03 @ 23:32:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0