Tankar.

Mickis: Tänkte på dej när jag drack den ;) Tänkte: Mmm, den här skulle Mickis älska!! Måste ringa henne.
Meeeen gjorde jag de? Neee! Jaja, nu vet du.

Lillevi: Japp, de gör jag. De är de godaste pulvetdiet-shakerna jag smakat. O de säger väl en hel del? ;)

Har fastnat framför datorn. Igen... Grr! Men vad ska man göra då? Huset är nästan städat till perfektion, Devin sover o Levis gilder runt o är glad. Jag har lite ledigt kan man säga...

Har fastnat i ännu en blogg. En träningsblogg. Även nu är jag sjuuuuukt imponerad. Jag blir så peppad av att läsa om andras framgång. Önskar att jag hade tagit tag i mej själv tidigare. Men nu är jag på väg iaf. Kanske på fel sätt, men ändå på väg. Jag tänker på minsta lilla grej jag stoppar i käften, o tänker efter noga innan jag gör de. Jag ska absolut inte falla tillbaks in i mina ätstörningar, o ha sånna tankar. Men att bli mer medveten om vad man stoppar i sej är väl aldrig fel? O snart, snart, snart ska jag börja träna. hoppas jag. Bara kroppen som sätter stopp för de hela just nu... Men snart. Jag är på G. Va så säker.

Jag tänker så de knakar...

Mer om detta i en annan kanal. Nu ska jag leka med Levis...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Visst, skiitskönt med en takfläkt. Ted vill ha en men aaldrig. Dom är ju inte vackra :P

2011-01-31 @ 17:26:23
URL: http://viiii.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0