Delmål?!

Pappa o Line har precis varit här. Jätteskönt med lite sällskap! De blir lätt ganska ensamt här annars när Tim jobbar eftermiddag... Måste.... skaffa... biiiiil!

Funderar på de här med delmål... De är ju bra att ha några sånna längs vägen. Har kommit fram till att jag ska ha två delmål, ett vid 70kg, o ett vid 65kg. De låter väl ganska rimligt? O så belöna sej själv lite när man tagit sej dit. Första delmålet vill jag klara inom 2 veckor. De SKA gå. Bara 3 kg dit! Men vad tusan belönar man sej med? Ett par sköna spring/promenadskor kanske? För de är ju ändå min dröm. Att kunna springa. Kanske låter lite töntigt, men så är de. Hela första halvåret förra året kunde jag ju knappt gå. Rörde jag mej minsta lilla vart jag sängliggandes dagen efter. Så att kunna springa vore verkligen en prestation för mej. Att ens kunna jogga vore toppen! Men jag jobbar på de...

Har ni delmål?
Isf, vad belönar ni er med när ni nått dom, om ni belönar er?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0