Dag 1 – Presentera mig själv.

Nu har jag tid för den där listan jag skrev om häromdagen...

Hmm... Presentation av mej... Att presentera ett svin.
Näe, men seriöst. Jag heter Emilia, kallas Milis o har gjort sen jag va en liten flicka. 22 år. Jag bor i ett litet hus mitt ute i skogen (skojar inte!!) i södra dalarna. Där bor även Tim, min sambo, Devin o Levis, mina söner och våra husdjur. En skäggagam o en trädgårdsboa.

Jag är mammaledig, som alla säkert redan vet?! Men drömmer om att komma härifrån inom en snar framtid. Skulle gärna vilja få ett jobb på ett konditori eller liknande. Men skulle oxå kunna tänka mej att plugga lite... Vi får se vad som händer till sommaren.

Mina största intressen är att baka (spec. cupcakes o tårtor) o inredning. Är i ständigt behov av förändring o renoverar hellre än bra ;) Just nu är hallen mitt offer. Något annat som ligger mej varmt om hjärtat är hår. Låter ju lite småäckligt, men så är de... Alltså typ extensions/färger m.m. Men de ligger lite på is just nu. Känner inte att jag har tid o byta håret en gång i veckan längre :p Tattueringar o piercings är oxå något jag aldrig kan få nog av. Nästa projekt blir en helarm :)

Just nu känner jag att jag väger lite mycke mer än vad jag skulle vilja. Kroppen mår inge bra av denna vikt. Så de är något jag försöker ta tag i. Förra året gick jag ner 18 kilo, men har en bit kvar innan jag är nöjd... Det kommer ni få läsa mer om i vår. (och nu såklart)

Musik är något jag inte skulle kunna leva utan. Jag har nog en ganska blandad musiksmak, men ändå inte. Jag tål inte hiphop, jag avskyr RnB, likaså rap (same shit?!) Dansband är oxå ett big no-no, likaså "populärmusik" :p Kanske är lite kräsen ändå när jag tänker efter... Mina absoluta favoriter är kent, o de tror jag ingen har missat!? Dom har räddat mej många gånger! Citerar ofta någon låt eller så i bloggen, lite efter humör. Annars lyssnar jag på In Flames, Muse, Foo Fighters o lite annat smått o gott.

Jag är äldsta syskonet av fyra tjejer.

Nuså. Nu vet ni kanske lite mer om mej...
Imorrn blir de dag 2.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0