Veckans vägning!

God morgon på er! Idag är de vägningsdag igen. Tycker veckorna går så fort! :O Anyway...

Va helt säker på att jag skulle ha gått upp lite i vikt efter denna vecka. I onsdags käkade jag ju på Subway, som jag skrev. Ångest! O jag har faktiskt inte druckit en enda shake sen i söndags. I måndags åt jag lite mat, eftersom vi hade middag hemma hos oss. Åt en kycklingfilé o sallad. Sjukt gott! O gårdagen va inte bättre! Då käkade jag lite kräftstjärtar o sallad som blev kvar från dagen innan, till frukost!! Haha! O till middag/lunch åt jag lite stuvade makaroner o en liten korvbit. Så ja, jag hade gott kunnat tagit ett plus på vågen denna vecka. Men icke! ;D För 2:a veckan på raken visar vågen -2,2 kg. Helt otroligt!! Jag är sjukt glad över de, men känner inte riktigt att jag har förtjänat de... Nu har jag alltså bara 2,2kg kvar till målvikt! Tjohoo! :) (fast känner jag mej själv rätt kommer jag väl inte vara nöjd då heller :S)

Siffror, resultat sen 2 januari inom parentes.
Denna vecka: -2,2 kg ( -9,8 kg)

Byst: - 1 cm ( -7 cm)
Mage: - 3  cm ( -12 cm)
Höft, bredast: - 2 cm ( -10 cm)
Höft, byxlinning: -1 cm ( -8 cm)
Midja: - 1 cm (-9 cm)
Lår: - 2 cm (?)

Totalt sen Maj 2010: -27,8 kg!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

GRYMT :D:D:D HUR bra som helst ju :D

2011-02-16 @ 11:45:19
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du är såååå duktig Emilia! :) Ja, jag kommenterade det alla hjärtansdaginlägget, tror jag :) haha PUSSS

2011-02-16 @ 13:13:14
URL: http://cathrineek.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0