Tips från coachen...

Yes! Nu har jag varit ute på veckans andra powerwalk. Snooooorhalt, men ack så skönt! Bra att få utlopp för sin agression ;)

Testade en app på min mobil sist jag gick, som jag haft sen i somras, haha. Den är iaf skitbra, kan verkligen rekomendera den. Den mäter hastighet, steg, antalet kalorier man bränner, längd o tid på träningspasset. Man kan själv ställa in vad man tränar, så som gång, gång i terräng, cykling m.m... Man kan även ställa in så man får se en karta på vart man går/är från GPS:en.


Så ni som vill ha koll på era promenader, ladda hem Cardiotrainer. Finns till androidmobiler, men inte Iphone ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, just, ni har ju två :P Hur går det i bilen? Hur har ni placerat dom och vad har ni för bil? :P



Tydligen så kunde man köpa extra sånna där remmar som man sätter i golvet om man vill flytta stolarna lättare, det var ju bra :)

2011-02-04 @ 08:07:30
URL: http://viiii.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0