Promenad...

Sitter här, svettig o äcklig. Men vad gör de? De visar ju bara att man rört lite på fläsket! Gick 4km i rask takt, 30 minuter tog de. Enligt min app brände jag 199 kalorier. Surt. 200 hade sett bättre ut ;) Men jag är nöjd ändå. Men de ska bli bättre. Men de är lite väl halt/snöigt ute just nu för att gå nå snabbare tror jag. Längtar tills jag kan jogga. Eller ännu bättre, springa. Vilken härlig känsla de skulle vara! Att kunna springa, här ute i skogen. Mmmm vad jag längtar. De är mitt mål! Min dröm!

Nu ska jag ta en dusch, o sen blir de nog sängen för min del. Imorrn ska Maria komma hit o pyssla med mej, o sen drar jag o barnen iväg på kalas. Ska bli jättekul!! :D Bra helg helt enkelt!

Hej så länge!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0