Mat!

Go morron! Inatt jag har sovit, o sovit o sovit. Jätteskönt! Devin vaknade bara en gång vid halv 2. I övrigt va de lugnt...

Men jisses vad sugen jag är på mat. All mat. Häromdan skrev jag en lista på all mat jag va sugen på. Den blev låååång. Haha! Tror jag skulle kunna äta vad som helts nu alltså. Inte för att jag är hungrig, men för att jag är sugen. Inte bra. Ska stå ut en vecka till med pulver, sen tror jag att jag ska börja äta lite igen...

Är grymt sugen på kräftstjärtar av någon konstig anledning. O baguetter. O pappas aioli. Mmmm! De vore något i hästväg! Eller varför inte en tacopaj?! Jaa. De vore oxå något...

Undrar om jag ska äta mat EN gång i helgen? We'll see...

Om 12 timmar är de helg. Woopidoo!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0