Imorrn gäller de...

Imorrn är de dags för vägning o mätning. Känns inte som att jag gått ner så vansinnigt mycke. Men de blir väl så, jag gick ju ner massa förra veckan... Men nyfiken är jag iaf! ;) Jag blir glad om vågen visar - 1kg, allt över de är jag skitnöjd med.

De är så tråkigt när Tim jobbar eftermiddag! Då kan jag inte gå ut o gå mina kvällspromenader :/ Har ju barnen dynget runt. Blä! (Blä för att inte kunna gå alltså, inte blä för barnen) Men på fredag kan jag iaf gå ut o gå igen. O så tänkte jag ta en prommis på söndag oxå... Måste... få... upp... flåset...

Undrar om jag kanske ska försöka springa stadsloppet i år?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Håller tummarna :)

2011-02-08 @ 15:45:45
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0