BB-väska?

Undrar om man kanske borde packa en väska att ha med på förlossning/BB? De kanske är dags nu... Man vet ju aldrig. Även om det kanske blir planerat kejsarsnitt så kan ju förlossningen starta tidigare. Kanske är lika bra att packa lite... Problemet är bara att jag inte hittar de små kläderna, dom i 50-56 alltså. Eller jo, jag har hittat alla overaller o alla "fula" kläder, men inte dom jag vill ha. Dom som Devin hade, som jag tyckte va fina. Får leta vidare imorrn. Känner mej ganska otymplig o klumpig när jag försöker mej ut på vinden (som man inte ens kan gå raklång i)

Mja. Projekt för morrondagen kanske? Måste ju ha något att göra innan vi får besök oxå ;)

Sen måste vaggan skruvas ihop, o bäddas.

Är allt klart sen för lillebror?

Hmm.... Kanske.

Inte!

Man kan nog aldrig förbereda sej nog för en bebis... Men ett paket blöjor eller två kanske vore på sin plats? O ersättning. O nappar. O de. O de. O de. Ja, ni ser. Vi kommer aldrig bli färdiga...

Typisk oss ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej!

Såg ditt inlägg i LKG tråden på familjeliv och tänkte bara säga att du kan läsa min blogg. Ligger lite drygt ett år före dig. Fick min lilla kille med LKG 8 maj 2009. Jag började blogga efter att jag fick reda på det i tron om att hela livet skulle kretsa kring bebisens "missbildning". Nu är det inte mycket som handlar mycket om det.:)

Vi ska snart operera gommen på lillskrutt så nu kommer det bli lite mer fokus på det.



Titta gärna in!:)

2010-05-05 @ 10:15:40
URL: http://mittlivmedbonan.blogg.se/
Postat av: eriika - the real preggosarius fat.

blir man nånsin klar med nått? ;P



sv; JAMEN JAG VILL OXÅ HA EN, måste smöra för karln.. jag har inga pengar. but i creeeeeejvs it! i crejvs it baaaad! :P haha jo chokladen va ju höjdpunkten på kvällen iaf ;P

2010-05-05 @ 10:44:28
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har en son med LKG. Han har enkelsidig total spalt. Jag själv har dubbel... Min blogg handlar om både vår vardag och om LKGn.

2010-05-05 @ 11:01:46
URL: http://ettnyttliv.webblogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0