1 månad kvar!

Sitter här o ler. Jag har ont. Sammandragningar. Men jag ler! Jag känner nämligen ett huvud som trycker mot mina revben ;) Ser/känns helt sjukt, men ändå bra. Då vet jag att han ligger kvar i säte iaf. Men de kan ju ändras snabbt... Idag är det prick en månad kvar till BF. Ingenting med andra ord. O jag hoppas att dom tar ut honom tidigare än så. Jag skulle inte gnälla om man säger så...

Nu hickar han oxå... ^_^

Imorgon är de dax för tillväxt UL nummer 3. Jag är så nervös att jag skiter på mej. Haha! Näe, kanske inte riktigt SÅ nervös. Men ja, ni fattar. Mycke kan hända... Mår lillen bra? Växer han som han ska? Får vi reda på om det blir snitt? Får vi något datum? Kommer jag bli besviken?

We'll see... Jag uppdaterar er imorrn! Tänk på mej!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0