Tillväxt UL imorrn!

Imorron bitti åker vi tidigt (okej runt 9) till Falun förresten. Tror inte jag skrivit de någonstans... Vi ska på tillväxt ultraljud. Jag är skitnervös över att dom ska hitta något nytt "fel" eller liknande. De är ju så de blivit varje gång vi hittils har träffat läkare o gjort UL. Så jag kommer nog inte kunna sova speciellt bra i natt :/ Men vi håller tummarna iaf. Hoppas allt ser bra ut, o att han växer som han ska (och inte FÖR mycke)

Jag är livrädd för att han ska bli för stor. Precis som med Devin... Fast han vägde "bara" 3900g, fast jag gick över 16 dagar. Mja. Vi får se vad dom säger.

Nu ska jag försöka sova. Devin verkar ha en skitnatt tyvärr. De hjälper ju inte direkt...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0