Igår.

Inlägget jag skrev igår (om lillebror) gav ju bra respons. Tack för alla snälla rara komentarer!

Tanken med inlägget va att de som undrat o varit nyfikna, men kanske inte vågat fråga, skulle få veta. Och även för dom som kanske trott att de vet, men hade helt fel. O för dom som kanske inte alls visste något. Att informera helt enkelt. Och förvarna.

För de känns nästan som ett måste. Jag vet att min blogg inte når ut till alla "anhöriga", o alla som borde veta något. Men de finns iaf ganska många som läser, vilket jag är tacksam för.

Jag vill inte att folk ska prata bakom ryggen när det gäller det här, o honom. Och speciellt inte när han kommit. Jag vet att vissa kommer bli chockade, kanske t.o.m stötta av hans utseende. (nu tänker jag allt på en vanlig dag på stan) De går inte att komma ifrån. Men det jag vill är alla våra vänner o anhöriga ska veta i förväg, så att det ska slippas pekas o viska.

Ta mej på rätt sätt! Jag vill bara bespara en massa "lidande". Både för oss, lillebror och er andra där ute.

Jag kanske tänker för mycke, men de får ni stå ut med ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0