Dagen o Namnprat

Happ. Idag har jag inte gjort många knop. Suttit mest. Legat lite. Suttit lite till. Tråkigt, men vad gör man? Martin, Linnea o barnen kom hit en sväng på kvällen o snodde med sej Tims fula fiskar (Tack Martin!!) O barnen lekte o härjade på som vanligt. Eller kanske lite värre än vanligt idag? Jaja. Livat va de iaf :)

Jag o Tim har pratat namn idag. Alltså vad lillebror ska heta. Linnea undrade oxå. Johanna hade James som förslag. De va ju vettigt, för att vara ett förslag från en 4 åring... Men njaa, jag vet inte. De känns som att han aldrig kommer att få något namn. Jag har ju som vanligt massa namn som jag kan tänka mej, men Tim... NÄÄÄÄ! Jag frågade honom tidigare idag vad lillebror skulle heta om Tim fick välja vilket namn han ville. O inte ens då kom han med något förslag. Sabla karl!! :p Jag får väl namnge honom själv då.

Har ni några bra namnförslag? Dom ska passa bra ihop med Devin, alltså inga svensson-namn, som Erik o Rasmus o sånna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alvin kanske?

2010-03-23 @ 10:16:07
Postat av: Maria

Leo är så fint! :)

2010-03-23 @ 10:17:28

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0