I Uppsala.

Vaknade tidigt, efter alldeles för få timmars sömn... Kl 9 drog vi mot Uppsala, där vi hade en tid kl 11:15. Resan dit gick ju bra, men vi fick sitta o vänta 45 minuter på att läkaren skulle hinna ta emot oss. Seeegt!

När vi fick komma in till läkaren satte dom igång ett UL på en gång o kikade runt i min mage. Han undersökte först hans ansikte. Efter en stund sa han att han trodde lillen har fått "allt". Läpp, käk OCH gomspalt. Tråkigt, men dom säger att han ska bli o se normal ut, efter en massa operationer.

Efter att han tittat på allt han skulle, försökte han få lite bra bilder åt oss att ta med hem. Lillen va inte sammarbetsvillig. Han låg o höll händerna för ansiktet typ heeela tiden. Eller så rörde han på sej. O när han rörde på sej blev 3D bilderna helt suddiga. Vissa bilder ser monsterlika ut :S I 20 minuter försökte han få en bra bild på hans ansikte, innan han va tvungen att ge upp. Jaja. Lillen kanske är mån om sitt privatliv ;)

Ultraljudsläkaren kommenterade även min "fina" mage, lite lagomt fräckt sådär...
Läkaren: Ser att du fick en sån där fin mage efter förra. (syftade på mina bristningar)
Jag: Jaaa... :$
Läkaren: Ja då blir de hel baddräkt i sommar då för din del...

TACK!! Ditt sociala f****! Du kan inte ha någon fru du inte. O skulle du ha en så tycker jag synd om henne.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0