Tankar om 2010.

Sitter här o försöker vakna. Har haft ännu en ganska sömnlös natt. Grr! Börjar bli väldigt trött på de här nu. Antingen så krånglar något av barnen, eller så är de jag som inte kan somna, av diverse olika anledningar. Slår aldrig fel. Inatt va de nog en kombo av allt...

Tänk att 2010 snart är slut. Ska bli grymt skönt faktiskt! De här året har faktiskt varit de värsta i mitt liv, skulle jag tro... Kanske att något år kändes/va värre när jag va liten. Men de man inte minns lider man inte av... Näe, fy fan för 2010. De ska bli så skönt att få "börja om". Nytt år, nytt liv? Typ. Något sånt ska de bli. Bort med de gamla. Bort bort bort! Visst finns de bra saker som hänt i år oxå. Levis föddes ju. Men tyvärr tar de dåliga/negativa sakerna över.

Anyway... Hade tänkt göra en liten sammanfattning av det gångna året någon dag i veckan. Dels för att de kan vara kul för er läsare att läsa (o titta, bilder är ju ett måste!) men mest för min egen skull. För att kunna gå tillbaks o minnas. Ett helt år i ett inlägg liksom. Eller kanske två. Tror jag får dela upp året lite. De blir så mycke annars.

Jag återkommer med flashback a la 2010.

Något jag borde skriva/ta med?
Önskemål?
Någon?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0