Sömnproblem...

Barnen sover. (dock ganska oroligt :S) Jag är skittrött. Jag borde gå o lägga mej. Ganska enkelt kanske... Men klockan är ju bara 20. Hallå! Är de ens lagligt att lägga sej så tidigt? Eller är de bara jag som är barnslig kanske?

Zzzzz....?

Mja. Sen är ju frågan om jag skulle kunna somna... Jag borde ju kunna de, eftersom barnen har krånglat så mycke de senaste nätterna = Astrött. Men klockan är ju som sagt bara 20. Jag tror att vi har klockor i huvudet, som talar om för oss när de är dags att sova. O min klocka har inte slagit Sömn än...

Måste nog varva ner först...

Men tänk om jag inte får sova sen då?

Tänk om ungarna vaknar o krånglar en gång i kvarten resten av natten?

Tänk om jag inte ens somnar förrän de är "tänkt" att jag ska somna?

Men tänk om jag skulle somna, på stört?

Då skulle jag bli glad...

Funderar en stund till... Kollar lite på "Operation skönhet" så länge.

God natt! Hoppas era huvuden är lite klarare än mitt idag...

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o gravid med nr 2



Jag gick o la mig 19 igår jag....

2010-12-29 @ 07:35:09
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0