Vecka 35.

Du är på dag 239 av 280. (85,4%)
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 5 jun 2010
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.

Hoho! Här går de undan! Inte långt kvar nu. Men ändå alldeles för lång tid kvar såklart. Tänk att man aldrig är nöjd :p Tänkte på en sak inatt... Jag HATAR att vara gravid. Jag hatar den här graviditeten (ja, jag tror man får göra de) Och jag vill inget hellre än att få ut den lilla krabaten i magen. Men ändå känner jag att jag inte är redo att bli tvåbarnsmamma. Konstigt. Hur kan de vara så? Kan man bli redo för något sånt, eller kommer de efterhand? I dunno... Men de blir nog bra i slutändan.

De här med förlossning är något jag nästan slutat tänka på. Alltså en naturlig. De finns inte längre i mitt huvud. Lillebror ligger kvar med rumpan ner, o så kommer han säkert att ligga om 1,5 vecka oxå (då vi ska på UL igen) Så då blir de bestämt om snitt. De är de jag är inställd på, de är så jag vill ha de. Så därför ödslar jag ingen energi på att fundera kring någon naturlig förlossning. Punkt slut. (även om jag är livrädd att han ska vända sej)

Namn då... Haha! Jani... De KAN vara så att vi kommit på vad han ska heta. Spännande va, alla skvallerkärringar där ute som läser? Vi har iaf ett namn, bara ett, precis som förra gången, som vi är överens om. Skönt att åtminstonde ha ett namn känner jag, haha! Vi har ju haft några månader på oss att fundera nu. Ett poäng till oss. Och nej, jag tänker inte skriva ut namnet här. De kommer nog att märkas vad han får för namn.

Mmm. De är en lite bitter Milis idag, som kanske märks i tonen på inlägget. Men de tar vi någon annanstans. I en annan kanal.


Milis o mage.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0