50 dagar?

Idag är de 50 dagar kvar till BF kom jag på för en stund sen... 50 dagar kvar till sommarn. 5:e juni. De känns väldigt långt bort, men ändå så nära. Skumt! De är ju bara typ 1,5 månader. Ingenting ju... Och imorrn går jag in i vecka 34. O tänk om de blir ett snitt, då tar dom ju ut bebisen lite tidigare (oftast) typ 10-14 dagar eller något sånt tror jag. Då blir ju de i vecka 38, vilket är om bara 4 veckor. 4 veckor är ju ingenting. Verkligen! Meeeen igen... Sån tur har inte jag. De är jag 99,9% säker på. Jag kommer få flåsa på i 42,5 veckor, som sist ;) O de hela kommer att sluta med att jag ligger o föder barn på min födelsedag, som är 2 veckor efter BF.

Ja. Så blir de nog...

Opublicerad o bortglömd magbild från vecka 30(?) kanske...

Kommentarer
Postat av: eriika

mysmage! :D



haha näe karlarna kan ju försöka intala sej att dom är oskyldiga iaf ;P

2010-04-17 @ 11:50:36
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0