Ont i kroppen!

Go morgon alla monsterdiggare! Hittae på datorn sent igår kväll, så de har blivit dålig uppdatering här för mej. Sorry! I helgen har jag haft en massa nyttigt (o onyttigt) för mej.

I fredags följde jag med mina söner på deras första halloweendisco! Devin vägrade klä ut sej. Trotsunge! Jag o Mickis som hade lagt ner så mycke energi på att hitta dom perfekta dräkterna. Men men... Levis va de då inga problem med ;)


Min charmis o hans faster!

I lördags va jag o ovanstående (gissa vem?!) på prova på dag på en av stans gym. Vi bestämde oss efter mycke om o men att testa på Zumba o pilatesboll. Men gick jag på Zumban? Näe... Jag hade barnrelaterade problem o kunde inte åka i tid. Grr... Men pilatesboll passet kom jag iaf i tid till :) Sjukt kul, o sjukt drygt är allt jag kan säga! Haha!

På kvällen drog jag o ovanstående (har ni kommit på vem än?) på Halloweenfest hos ett par vänner. Vi åt rosa kycklingpaj, spelade twister, försökte dansa o lekte lite lekar innan utgång på stans "innekrog". Kan tillägga att de knappt finns några andra ställen att välja mellan :p


Trasdockan o piraten redo för äventyr!

Igår hade jag huvudärk o träningsvärk från helvetet.
... men de va de nog värt ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0