Dagens rätt. (fel?)

Har ganska precis ätit min nationalrätt... Ugnspannkaka. Fast med bacon i den här gången (för att de ska kännas mindre onyttigt) Tss!

Annars då? Psyket är i botten. Tålamodet har gått o gömt sej. Devin är trotsig deluxe. Levis får stryk alla dygnets vakna timmar. Jag har storstädat idag.

Jag behöver ett brejk. Får se om barnen är så pass friska att dom kan gå till dagis imorrn. De tror jag skulle göra gott. Både för barnen o mej...

Han den där som jag bor med lyser fortfarande med sin frånvaro, o tycker att de mesta är mer intressant än familjen. Iphone, datorn, Wordfeud, motorcykeln... Mja... You name it....

Am I losing it?

Ikväll när Devin somnat (OM han somnar) så blir de en kopp kaffe, kent o lite Mario. De brukar alltid kunna pigga upp mej. Skulle gärna gått en lång, lång promenad, men de går jussom inte när jag är själv med barnen :/

Näe.... Lägga Devin va de.... Wish me luck!


En Milis nära ett psykbryt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet hur du känner dig!!

Tror vi har ramlat ner i samma svacka du och jag....!



Snart får du jobba lite iallafall, litet break från vardagen där hemma....



Kramen!!

2011-11-14 @ 21:42:48
Postat av: Mickis

Prata med Tim för bövelen! Jag vet att han har en förmåga att gå in helt i sin egen värld ibland. Men vi vet både du och jag att han egentligen inte menar något illa. Bättre att du pratar med honom än att du går och blir helt knäckt på kuppen! <3



Gillar designen btw!

2011-11-15 @ 13:14:49
URL: http://msomimicaela.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0