Vaknat på fel sida...

God morgon alla fina! Tror alla 3 har vaknat på fel sida idag. Både jag, Levis o Devin. Inget är bra... Alla är sura o griniga :p Levis vaknade 05.50, o väckte då Devin. Inge roligt... Tror alla hade behövt sova lite längre faktiskt.

Men nu ska vi inte hänga läpp för det! Idag är en ny dag, full av möjligheter. O löning dessutom!! ;)

Jag o Levis ska åka in till stan efter jag lämnat Devin på dagis. Ska handla en massa tårtgrejs, o kanske en ny klänning... Som jag ska få i morsdagspresent ;) Tråkigt att behöva handla den själv dock. Men hellre de än att den inte passar, eller att jag får fel klänning...


Denna klänning, fast svart :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om jag vetat det hade jag stannat i stan så hade vi kunnat ta oss en fika..

2011-05-25 @ 08:54:03
Postat av: Jannica

Sv; Jag tycker du ska säga till, sådär ska det inte vara :O!!!

Skönt med lön, unna dig en klänning :D

2011-05-25 @ 10:49:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0