Skitbajskisskorv!

Min chef ringde nyss. Första tanken: NEJ, vad har jag nu gjort för fel?!
Men hon undrade "bara" om jag kunde jobba imorrn. Vilket jag tyvärr inte kan. Jävla skit! Jag vill verkligen inte tacka nej till jobb när jag väl får chansen. Men med tanke på att jag ska göra klart 3st bröllopstårtor o en födelsedagstårta imorrn kunde timingen inte varit sämre :( ÅHHHH! Bajs...

Jag skulle vilja klona mej, helt i 4 st. En skulle jobba, en skulle göra tårtor, en skulle ta hand om barnen o leka med dom o sånt o den fjärde skulle umgås med vänner, familj o Tim...

Win win win win...

Så... Hur klonar man sej?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bara säga till om du behöver barnvakt ;)

2011-05-12 @ 20:19:00
Postat av: Katta

oh tack fina milisen för ditt stöd! kram!

2011-05-12 @ 20:55:15
URL: http://kattasfett.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0