Massa roligt!

Morrn morrn! Sitter o dricker mitt morgonkaffe, fast klockan är 11. Haha! Jag hade alltså sovmorgon idag. Fett skönt! Nuni, nu har jag planerat in en massa skojiga saker att göra i helgen! ;) Idag kommer Tims kusin, Jessica, o hennes sambo hit o grillar o umgås lite. Ska bli skoj! Dom väntar barn oxå, med BF 29 maj. Snart alltså. Tänker berätta allt om bebisar o förlossningar som dom inte vill veta, haha. Näe, men jag tycker de är kul o prata sånt, o de gör Jesscia oxå. Win win situation liksom!

Imorrn kommer nog Mai hit en sväng, o sen ska Devin på barnkalas.

Vi har en kul helg framför oss alltså! O jag tror att vädret är på våran sida oxå. Har saknat värmen!

Ha en bra helg alla fina läsare!

(bjuder nog på ett smarrigt recept ikväll oxå...)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0