Måndag idag.

Yes! Nu är det en ny vecka, igen... Denna vecka är, precis som alla andra veckor, fullspäckad med nöjen (viss ironi där) Veckans schema:
Måndag: "Vilodag?"
Tisdag: Samtal med min terapeut
Onsdag: Jobba
Torsdag: Levis födelsedag
Fredag: Jobba
Lördag: Tim jobbar över, plus kalas för Levis.
Söndag: Kalas för Levis

Bara nöjen alltså ;) Någonstans där emellan ska jag även hinna med att göra en finfin våningstårta till min älskade lilla stora pojke. Men de blir nog skitbra! Tror de blir något med en giraff inblandat...

Ska ni göra något kul i veckan?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh, du med dina tårtor, du är verkligen grym :D:D:D

2011-05-16 @ 12:07:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vet precis vad jag ska göra..

Fråga Martin om jag får haka på upp till er och äta tårta ihelgen :)

2011-05-16 @ 12:50:29

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0