Internet igen!!

Halloj! Har ni saknat mej? Klart ni har...

I torsdags (?) hade Devin sönder vårat modem till bredbandet. Väldigt onödigt enligt mej... Jag har varit så ledsen o rastlös att jag klättrat på väggarna. Igår åkte jag t.o.m o jobbade i några timmar. (som egentligen inte alls ahde något med internetlösheten att göra) O eftersom jag ändå måste sitta med laptopen fastklistrad i knäet på kvällarna har jag nu gjort en ny header. Tänkte fixa designen lite senare ikväll.

Igår/inatt va vi barnlediga. Såååå sköööönt! Vi va på fest hos Tims brorsa o hans fruga, tillsammans med en massa goda vänner! Superkul hade vi. Körde en massa lekar, drack sprit o grillade. Lite av de bästa helt enkelt.

Imorse när jag vaknade vägrade jag gå upp. Vad skulle jag göra uppe, en söndagsmorgon, utan barn, o utan internet?! Ehm, nej, just de. Jag sov vidare till strax efter kl 14 istället. Det var välbehövligt. Men jag är lik förbannat fortfarande lika trött som vanligt...

Nå... How was your helg? Min va super!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härligt med en bra helg! Skönt vara lite ledig :)

2011-05-29 @ 22:24:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0