Håll i hatten!

Första tanken imorse när Levis vaknade: Neeeeej! Somna om. Jag vill inte gå upp nu ju...
Tills jag kollade på klockan. 9 var den visst. Haha! Jag har alltså fått sova i 10 timmar inatt. Snacka om underbart! De behövdes verkligen. Idag är jag o barnen hemma själva, Tim jobbar över dag. Lite halvtråkigt sådär. Han har även min bil till jobbet den lilla luringen. Så här sitter jag fast. Suck! Får locka ut någon på besök...

Devin har fått för sej att Taxi 2 (bilfilmen ni vet) är skitbra. De är ju bilar på framsidan av fodralet. Så den sätter han i DVD:n o säger bila bila bila. Men efter 3 minuter tröttar han på den. Tror de är för att han inte kan så mycke franska än :p

Så jag satte självmant (de ni!) i Teletubbies åt barnen igen. Nu sitter dom i tittar som ljus. SKÖNT!

Ha en skön söndag alla ni!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0